Botine “Barma”, 230 ron reduse de la 380 ron, cod BB812012

6 thoughts on “Botine “Barma”, 230 ron reduse de la 380 ron, cod BB812012

  1. Buna ziua, am comandat aceste botine si vroiam sa va intreb daca nu imi vine bine marimea 38 ce se intampla? Pentru ca eu port si 38 si 39.

  2. Buna Andreea. Daca porti 38 – 39, nr 38 iti va fi bun. In general pentru cineva care poarta 2 numere, recomandam in general numarul mai mic, pentru ca incaltamintea noastra este facuta pentru un picior plin si laba piciorului de latime obisnuita, nu ingusta. Astfel daca porti si 39 cateodata datorita latimii piciorului, nr 38 iti va fi bun.
    In cazul in care nu sunt bune ca numar acestea se pot returna si schimba cu alt numar.

    Pentru orice intrebari si detalii, iti sugerez sa comunicam pe email la comanda.pantofi.romanesti@gmail.com sau pe facebook la http://www.facebook.com/PantofiRomanesti ; este mult mai practic.

    Te asteptam cu drag cu alte intrebari sau nelamuriri.

  3. Buna ziua, azi am primit botinele de la voi si imi vin perfect. Sunt superbe. Tocmai v-ati facut rost de un client fidel🙂

Leave a Reply

