CUM COMAND

Comanda se trasmite pe email comanda.pantofi.romanesti@gmail.com, non – stop, sau la telefon 0748 110 388 intre orele 9.30–17.00. Pentru comenzile facute pe email veti primi confirmare pe adresa dumneavoastra de email in 24 de ore.

Comanda trebuie sa contina:

PRODUSUL SI DESCRIEREA ACESTUIA.

1. Numarul de produse pe care vreti sa il comandati.

2. Colectia/categoria din care face parte produsul. (casual&office, balerini&pantofi sport, etc).

3. Tipul produsului, asa cum este acesta in descriere, (pantofi, ghetute, sandale, etc).

4. Numele. (acesta se gaseste in titlul fiecarui produs, intre ghilimele).

5. Codul. (acesta se gaseste in titlul fiecarui produs)

6. Pretul. (acesta se gaseste in titlul fiecarui produs)

7. Marimea /nr de la picior.

INFORMATII DESTINATAR

Nume si prenume, asa cum sunt trecute in buletin.

Adresa completa.

Numarul de telefon si adresa de email.

EXEMPLU:

Vreau sa comand 1 pereche de pantofi “Lulu” din categoria “Casual&Office”, cod VS292012, marimea 39, pret 280 ron.

Popescu Alina.

Adresa:  Jud. Gorj, loc. Targu-jiu, str. Unirii, nr 20.

0748 110 388; alina_ionescu@gmail.com

Comenzile se livreaza prin intermediul curierului, cu plata ramburs in momentul primirii coletului de catre dumneavoastra. 

Costuri de livrare:                          

 1. La comenzi de peste 500 RON transportul este gratuit prin curier.

2. Costul transportului pentru provincie este de 15 RON prin curier, indiferent de numarul de produse.

3. Pentru comenzile din Bucuresti taxa este de 10 RON, indiferent de numarul de produse.

Termenul de livrare este de 5-14 zile, in functie de stocul disponibil.

Perioada de timp intre comanda si livrare poate fi de 14 zile, sau chiar mai mare, in cazul comenzilor speciale pentru pantofi intr-o anumita culoare sau cu un anumit tip de material, indisponibile in stoc, pentru care se face comanda speciala. Termenele lungi se mai pot datora si perioadelor de sarbatoare.

Nota: produsele pot fi livrate si prin Posta Romana, puteti sa alegeti aceasta varianta.

Termeni si conditii

Dupa trimiterea fiecarui colet, va vom contacta prin email, telefon, sms sau facebook, pentru a afla parerea dumneavoastra despre produsul primit. Aceasta este importanta pentru noi si ne ajuta sa ne inbunatatim serviciile si sa alegem in viitor pentru magazinul nostru, cele mai apreciate modele de catre dumneavoastra.

Produsele se pot returna in termen de 10 zile lucratoare de la primirea coletului, pentru motive obiective, cum ar fi marimea nepotrivita sau defecte.  Pantofii nu se pot returna pentru motive subiective cum ar fi: tocul prea inalt, “nu imi sta bine cu acest model”, etc. Taxa de transport  este suportata de client, in cazul in care doreste schimbarea produsului pe motiv de marime, acesta se schimba cu acelasi model, intr-o alta marime. Pentru motiv de defect, taxa de retur este suportata de noi, iar modelul respectiv va fi schimbat cu unul nou.

Ne dorim sa avem o colaborare placuta cu fiecare dintre dumneavoastra si consideram ca cea mai buna modalitate este comunicarea. Astfel, vrem sa aflam ce v-a placut si ce nu, iar atunci cand doriti sa faceti un retur, sa ne anuntati cat mai curand, pentru ca noi sa avem timpul necesar de a comanda in stoc/confectiona o alta pereche pentru dumneavoastra si a va trimite cat mai repede noul produs.

Opinia dumneavoastra este importanta, ne ajuta sa ne inbunatatim serviciile si sa aducem in magazin modelele preferate si apreciate de dumneavoastra.

Va multumim anticipat si contam pe buna intelegere a tuturor clientilor nostri.

Va asteptam cu drag comenzile!

Va asteptam cu drag comenzile!

Leave a comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s